Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали, топла.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно пали, топла.

    Значи, проблема го имам отдавна, обаче съм свикнал и не му обръщах внимание. Миналата седмица, жената взема книжка и...не може да свикне с това, че когато е загряла (колата) след престой от около десетина минути, трябва да се пали със подаване на газ и повечко въртене. Иначе, когато е студена си пали от раз. Аз си мисля че, може да е от свещите, защото не са сменяни от както съм я взел. В момента съм с БОШ WR78X четри полюса. Обаче в сайта на БОШ по номера на двигателя ми излиза, че колата е спортвагон 4x4, а пък тя не е. И обърквацията е пълна. Ако някой има някаква идея, от какво може да е това трудно палене и изобщо, дали е от свещите, моля да сподели. Номера на двигателя е: 30732...
    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

  • #2
    Какво значи пали трудно?
    Върти безпроблемно и не запалва или затяга при въртене? Ако е първият вариант, може да и е в повечко закъснението. Може и карбураторите да не са в час, а може и просто да е за свещи или кабели, може и капачката или палеца на делкото да са нагорели. Дай повечко описателна информация, за да можем да се насочим.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Да, стартера си върти. Карбураторите и центровката ги настройва майстор, преди доста време, тогава сменихме и свещите, обаче пак така си беше. Антифриз и масло не се губят, или е пренебрежимо малко. Когато крам на къси разстояния 1,2 километра свещите като ги развия са доста черни, а когато мина двадесетина км. се очистват, стават жълтеникаво сиви. Всъщност, четвъртата не я развивам защото нямам инсрумент за нея. Капачката на делкото е добре, защото имам една нова в багажника и с нея няма разлика. Бях чел някъде ,че ако се обърнат + и – на бобината искрата става слаба и ги прави тези "номера". Нея (бобината) сам си я сменях и може да съм объркал нещо, обаче не знам ако ги разменя (+ и –) дали няма да опукам нещо. И нещо друго се сещам, когато запуша отворите за въздушния филтър, двигателя не си променя работата, а би трябвало да паднат оборотите.
      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

      Comment


      • #4
        Аз залагам на голямо закъснение в запалването. Дай малко предварение на делкото. Примерно 5-6 градуса. Предварение се дава, когато завъртиш делкото на обратно на часовниковата стрелка. Много уж големи майстори настройват карбуратори, като връщат аванса, защото не могат добре да синхронизират карбураторите. Когато върнат аванса, сместа от карбураторите вече няма голямо значение, защото така или иначе искрата не е във правилния момент.
        Върни делкото и ако усетиш по-лесно палене и колата стане по-нервна, значи това е била причината.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Номерът на двигателя 307.32 съответства на модела от подписа ти. Не ги слушай тия от Бош.
          С четириполюсни свещи са стандартно само 1.7 16v. Търси по каталозите примерно на Денсо или НЖК обикновени еквивалент на Лодж 25HL. И Лоджа ще свърши работа стига да не е менте...под 10 лв за брой ги има.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Аз залагам на голямо закъснение в запалването. Дай малко предварение на делкото. Примерно 5-6 градуса. Предварение се дава, когато завъртиш делкото на обратно на часовниковата стрелка. Много уж големи майстори настройват карбуратори, като връщат аванса, защото не могат добре да синхронизират карбураторите. Когато върнат аванса, сместа от карбураторите вече няма голямо значение, защото така или иначе искрата не е във правилния момент.
            Върни делкото и ако усетиш по-лесно палене и колата стане по-нервна, значи това е била причината.
            Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
            Номерът на двигателя 307.32 съответства на модела от подписа ти. Не ги слушай тия от Бош.
            С четириполюсни свещи са стандартно само 1.7 16v. Търси по каталозите примерно на Денсо или НЖК обикновени еквивалент на Лодж 25HL. И Лоджа ще свърши работа стига да не е менте...под 10 лв за брой ги има.
            Аз залагам и на неработещ вакуум-регулатор, което си е точно както Боби го каза за малкото предварение.
            Виж вакуумите дали са наред. Внимавай, защото ако имаш въгленов филтър за бензиновите пари, точно вакума за вакуум-регулатора е свързан с него, посредством един клапан и объркването може да е пълно.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Аз ,залагам на зле регулирани клапани!!
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #8
                Утре ще отида при майстора да видиме какво ще стане. Сам не ми се бутат, центровки, вакууми и клапанчета, пък за сваляне на глави, не ми се и помисля. Благодаря за съветите! Ще насоча вниманието на майстора към тях.
                A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                  Аз ,залагам на зле регулирани клапани!!
                  Батка, тая кола , нищо, че е с карбуратори е с хидравлични повдигачи.
                  Все пак е 3-та серия, а на тях старите глави не се слагат.

                  ---------- Post added at 17:13 ---------- Previous post was at 17:06 ----------

                  Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                  Утре ще отида при майстора да видиме какво ще стане. Сам не ми се бутат, центровки, вакууми и клапанчета, пък за сваляне на глави, не ми се и помисля. Благодаря за съветите! Ще насоча вниманието на майстора към тях.
                  Никой не говори за сваляне на глави, това с вакуума го забрави. Паленето няма нищо общо с това дали ти работи вакуум регулатора или не. Той работи във обороти, а не на празен ход. А мога само да те посъветвам да внимаваш с майсторите, че от големи майстори колко засрани карбуратори съм виждал.......
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #10
                    Боби 33, разбирам те напълно. Аз всъщност ходя при двама различни майстори, препоръчани ми от познати, и хората си казват че не са много в час с алфите. Ще пробвам утре, пък каквото стане.
                    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                    Comment


                    • #11
                      Резултата от днешните усилия е нулев. Човека си игра поне един час и стана, нищо. Най-вероятно проблема ще излезе от някой клапан или клапани. Е, засега ще краме така, иначе колата си върви прилично, поне според моите разбирания.
                      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                        Резултата от днешните усилия е нулев. Човека си игра поне един час и стана, нищо. Най-вероятно проблема ще излезе от някой клапан или клапани. Е, засега ще краме така, иначе колата си върви прилично, поне според моите разбирания.
                        Преди мнооого време комшията имаше такива драми с жигулата... Помня, че накрая смени на куп кабели свещи бобина и цялото делко както си е с кондензатор чукче капачка и тн (абе махна старото и насади друго)... След тая интервенция всичко си се орави а проблема къде е бил никои незнае...
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                          Резултата от днешните усилия е нулев. Човека си игра поне един час и стана, нищо. Най-вероятно проблема ще излезе от някой клапан или клапани. Е, засега ще краме така, иначе колата си върви прилично, поне според моите разбирания.
                          Този боксер топъл трябва да пали от четвърт оборот. Не се отказвай.
                          На колко километра са свещите? Има ли странни шумове при палене студена/топла, клатене на празен ход?
                          Разлика голяма във въртенето на стартера студена/топла долавя ли се? И се стига до компресията
                          Един звук и картина на паленето ако ни направиш
                          Нещо такова : http://www.youtube.com/watch?v=QcelbLBKesg тази би трябвало да е като твоята.
                          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                          и делта

                          Comment


                          • #14
                            Защо не пробваш без въздушен филтър!?
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Това е от преди малко, на първия клип не е работила от вчера, а на втория е след каране около 200метра, пак студена.http://www.youtube.com/watch?v=MyBbeaQ9rg8&feature=autoplay&list=PL369325 D78FB2316F&lf=mh_lolz&playnext=1 http://www.youtube.com/watch?v=jkVMX...olz&playnext=2
                              A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                              Comment

                              Working...
                              X